در حال بارگذاری ...
  •  

     

    به سامانه اینترنتی تکریم مردم ورسیدگی به شکایات دانشگاه فرهنگیان خوش آمدید

     

    مخاطبین گرامی  

     

    با تاییدات الهی

     

     این سامانه به منظور تسهیل دسترسی و ارتباط عموم  به ویژه  دانشجویان عزیز، اولیای محترم آنان، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی دانشگاه  با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، با هدف ارتقای سلامت اداری ، افزایش پاسخگویی و تأمین اجرای صحیح قوانین و مقررات و بهبود عملکرد دانشگاه راه اندازی شده است. نظر به گستردگی پردیس ها و واحدهای آموزشی تابعه در سراسر کشور ، دریافت مکانیزه و غیر حضوری شکایات و پاسخگویی به ذینفعان دانشگاه امری ضروری است . چنانچه از نحوه ارائه خدمات و انجام فعالیت ها ، نقض قوانین و مقررات ، عدم انجام وظیفه به نحو صحیح و قانونی ... ، شکایتی داشته و شخصا ذینفع آن می باشید و یا اینکه در مسیر اعتلای نام ، جایگاه و نیز کمک به تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان ، هرگونه پیشنهاد یا انتقادی دارید ؛ می توانید از طریق این سامانه پیام مورد نظر خود را تنظیم نموده و از روند پیگیری یا نتیجه آن مطلع شوید.

    * نکات مهم، روش تنظیم و ارسال شکایت:

    1- شکایت باید متضمن هویت کامل، نشانی، کد ملی شاکی همراه با دلایل مستند باشد . پس از وارد کردن متن شکایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره رهگیری برای شما صادر می شود که به وسیله آن می توانید از طریق همین سامانه و در هر لحظه از مرحله رسیدگی به شکایت خود ، آگاه شوید. در نگهداری و عدم افشای این کد نزد دیگران اهتمام ورزید.

    2- به شکایت هایی که واجد اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد. همچنین به شکایات مجدد تحت همان عناوین و با وصف اینکه قبلاً به آنها رسیدگی و پاسخ داده شده، رسیدگی نخواهد شد.

    3- در صورتی که جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارند باید مشخصات یک فرد حقیقی به نمایندگی ازاشخاص در فرم شکایت درج شود؛ در غیر این صورت به شکایت رسیدگی نمی شود.

    4- مسوولیت قانونی مطالب اظهار شده از جنبه های شرعی و حقوقی بر عهده شاکی خواهد بود.

    5- تکمیل اطلاعات برای ردیف های ستاره دار اجباری است.

    6- متن مورد نظر خود را می توانید حداکثر در قالب 2000 حرف (کاراکتر) تنظیم نمایید.                  

    7- باتوجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای ایجاد ارتباط با سرور در فضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات، شایسته است در ابتدا متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ نموده و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت نامه خود، آن را در محل متن پیام کپی نمایید .                                                                        

    8- حداکثر زمان رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه، به مدت یک ماه تعیین شده است.